1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Twitter verktøy

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av hupsey, 29 Apr 2011.

1. Avlogget

hupsey Blogger

Hvilket twitter verktøy er best for å finne å fjerne brukere som ikke følger tilbake?
    Jeg er på jakt etter et verktøy som er effektivt enten gratis eller betalt..
    for å få nye følgere har jeg testet ut twiends.com en liten stund, og dette programmet funker fint til det formålet..
  2. Avlogget

blue Blogger

3. Avlogget

teknolicious Blogger

kan du fortelle litt om hvordan twiends funker [MENTION=78]hupsey[/MENTION]?

hvordan funker det hvis man først og fremst vil ha norske followers?
  4. Avlogget

hupsey Blogger

Du velger norsk i settings.. Tror verktøyet er veldig bra om man kun velger norske.. Ellers er det sikkert mye spam kontoer
  5. Avlogget

hupsey Blogger

Manageflitter ser ut som det jeg er på jakt etter..
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Vil bare komme med en liten advarsel.
    Hold deg for all del unna tweetadder.
    Kjøpte selv en lisens fra disse for 3 uker siden, men har ikke mottatt hverken lisens eller hørt noe fra utvikleren.
    Har en dispute gående hos paypal, så får håpe jeg får refundert beløpet (som var nesten $200 og ikke særlig morsomt å bare kaste ut gjennom vinduet).
    Har hørt mange som skryter av Tools to Boost Your Social Media Productivity » SocialOomph.com
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk [MENTION=16]Picxx[/MENTION];

Det er bra at vi kommer med slike advarsler. På den måten "hjelper" vi hverandre.
  8. Avlogget

hupsey Blogger

Er det noen som bruker tweet big? Har en ukes prøveperjode og det virker som et bra verktøy..
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har ikke prøvd det. Hva er det du bruker programmet til?
  10. Avlogget

hupsey Blogger

Det er for å øke antall followers på twitter.

Del denne siden