1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Tv-serier

En tråd i 'Pauserommet' startet av wheysted, 23 Feb 2011.

1. Avlogget

wheysted n00b

Hva er dine favoritt tv-serier for tiden?

Selv elsker jeg the biggest loser, blandt andre. Jeg ser på sesong 11 som er den som holder på i USA nå. Blir aldri lei!
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

3. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg ser også på Thailand-serien, men så bor jeg ikke så veldig langt fra blant annet Stordalen (hvor foreldrene mine har hytte).

Ellers ser jeg ikke så mange serier på norske kanaler, men ser de fleste heller gjennom iTunes (amerikansk konto) og noen streamingtjenester med vpn. (Jeg har egne vpn-servere i USA og UK.) (Noe av årsaken ligger nok også i at jeg legger meg normalt ca. 21.30 og står opp ca. 05.00)

Noen av de jeg følger med på er:

The Walking Dead
    Weeds (er ikke så god lenger)
    How I met Your Mother
    Chuck
    Justified
    Castle
    House (stor tilhenger av satire)

Og en del britiske serier.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ser nesten ikke TV - noen må drive BB;)

Det eneste jeg ser er nyhetene, National Geographic, Discovery. Oh... når jeg leser det jeg har skevet blir jeg nesten skremt. Ikke har jeg svart på spørsmålet og tingene jeg har listet opp er jo litt gubbete. Dette i en spretten alder av 34...lover ikke godt dette.;)
  5. Avlogget

wheysted n00b

Masse bra serier her.

Jeg føler at reality er litt underrepresentert i tråden så da slår jeg til med:

Jersey Shore (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    og Top Model.

Den norske versjonen av Top Model er helt krisedårlig, men den er faktisk så dårlig at det blir underholdning av det òg.

Del denne siden