1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Trenger sårt instaleringshjelp

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av kjendisnytt, 1 Des 2012.

1. Avlogget

kjendisnytt n00b

Hei.

Jeg har startet en wordpress blogg gjennom web10.nu. I stede for å installere wordpress manuelt så kan jeg gjøre det via easy install toolbox på webhotellet mitt.

Så er det to ting jeg lurer på:

1: Wordpress er installert men via toolboxen på webhotellet dukker følgende beskjed opp:

NOTE: Application is installed in hostingroot - filedeletion must be performed manually. Hva betyr dette og kan dette ha noe med mitt andre problem?

2:wordpress er installert og virker til å fungere helt greit, helt til jeg skal innstalerer nye temaer, da får jeg opp denne meldingen: Notice: add_custom_background er utgått siden versjon 3.4! Bruk add_theme_support( 'custom-background', $args ) isteden. in /var/www/web/wno591885/kjendisnytt.net/wp-includes/functions.php on line 2638

jeg har ikke ide på hva jeg kan gjøre for å fikse dette. Vil gjerne ha muligheten til å bytte temaer som jeg vil. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Har du wordpress versjon 3.4.2 ?
  3. Avlogget

kjendisnytt n00b

ja, etter at jeg instalerte WP så fikk jeg beskjed om å oppdatere og oppdaterte da til wp 3.4.2

Del denne siden