1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Sitter og ser på Anna kat hærland & dag finn lyngbø. Sitt program fler?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Jonas Philipe Svendsen, 15 Feb 2011.

1. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Morsomt så langt går på nrk1 vis dere lurte!:p
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Nei, lurte ikke ;)
  3. Avlogget

wheysted n00b

Han heter altså DAGFINN Lyngbø, ikke Dag Finn.

Men absolutt en morsom kar ja :)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Wheysted,

Du har rett at han heter Dagfinn og ikke Dag Finn. Nå er det slik at ikke alle er like stødige mtp staving og skriving generelt.

Medlem Jonas Svendsen har Asperger Syndrom, og sliter litt med å utrykke seg skriftlig.

På generelt grunnlag synes jeg vi skal være litt forsiktig i å kommenter andres skrivefeil her i forumet. Som oftes er det en grunn for alt, og husk vi kjenner ikke den (mentale) tilstanden til alle medlemmene. Noen driter i det, mens andre sliter...sånn er livet.

Jeg vil at BB skal være en plass for de aller fleste.

Takk for at du/dere forstår.
  5. Avlogget

wheysted n00b

Makan til hårsårhet her da :)

Jeg vet det kan være irriterende for noen, men selv setter jeg alltid pris på når noen retter feilene mine.

Ellers ville jeg jo bare ha fortsatt. Dagfinn er jo et egennavn og det kan virke litt frekt å skrive det feil. Som om man ikke bryr seg liksom. Jaja..

MEN, jeg slutter hjerne ;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Homser tåler godt å spøkes med, det samme gjør kristne, så jeg regner med Jonas er voksen nok til selv å si fra hvis han føler seg støtt eller finner innlegg krenkende jeg ;)

Del denne siden