1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg Pappablogg :)

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Rune Bjugan, 23 Mar 2013.

1. Avlogget

Rune Bjugan n00b

http://runebrown.com

Har holdt på med bloggen min noen år, men siden jeg ble pappa i november 2011 har det tatt litt mer av. Har gjort om hele utseendet, og bloggen har endret seg fra å være en "dette har jeg gjort i dag"-blogg, til en ren pappablogg hvor jeg skriver om den hektiske, men fantastiske, hverdagen til en småbarnspappa i Norges hovedstad! Nye innlegg hver dag :)

Alle tilbakemeldinger jeg kan få, kan brukes til å gjøre bloggen enda bedre!

Er administrator på en amerikansk foreldreside på Facebook (Parent Zone Uncensored) med 3500 følgere, og en del derfra leser, derfor skriver jeg alle innlegg på engelsk.. Verden er større enn Norge :)
    En translator fra Google er installert på siden, og alt kan oversettes til hvilket språk som helst (så får man bare ta Google Translator med en klype salt, men det får duge) :)

På forhånd takk for tilbakemeldinger!!

Del denne siden