1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Når kommentarfeltet sklir helt ut...

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Sukkerspinnet, 8 Jan 2012.

1. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Når diskusjonen i kommentarfeltet får sitt eget liv, og går inn i en helt(litt) annen debatt enn det man tok opp, blir dere med i diskusjonen? Forholder dere dere objektive, eller blir dere partiske?

:confused:

Veldig lite gjenomtenkt innlegg fra, har kommentarene i kommentarfeltet blitt litt... Jeg vet ikke. Jeg synes det har sklidd helt ut og blitt altfor alvorlig. (Og det er et viktig tema, men jeg hadde aldri tenkt å ha en veldig alvorlig blogg.)
  2. Avlogget

Formuebygging Blogger

Så lenge det er saklig og ikke personangrep eller snakk om ulovlige ting bruker jeg bare å la det gå. Hvis jeg føler at jeg har noe å tilføye en eventuell diskusjon så hopper jeg i det. Ellers følger jeg bare med på hvordan det utvikler seg.

Tre år med Formuebygging og jeg ble nødt til å sensurere en kommentar en gang.
  3. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har egentlig hatt som mål å svare på alle kommentarer, men denne gangen synes jeg det begynner å bli litt vanskelig.
  4. Avlogget

Formuebygging Blogger

Det er ikke alltid man MÅ svare på kommentarer. Det må sees an fra situasjonen.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Først, gratulerer! Du har fått til noe veldig mange av oss streber etter - nemlig å få en debatt om et emne på vår egen blogg.

Så lenge det er saklig og ikke personangrep eller snakk om ulovlige ting bruker jeg bare å la det gå.

Denne her burde du leve etter.
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Gjett om kommentarene bli litt flere og lenger og noen mer på kanten i kveld, da. :/
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

Men hvis det går helt over styr kan du ikke bare komme med en avsluttende kommentar, og så stenger du for videre kommentering i det aktuelle innlegget?

Del denne siden