1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Økonomi Mikrojobb.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av mrborgen, 13 Okt 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hvis du mener BareBlogg.no så thanks
  2. Avlogget

mrborgen Blogger

Det stemmer. Det er PayPal som sitter på all personlig informasjon om brukerne ang betaling. Vi vet ikke mer om de vi betaler til enn det man trenger å vite for å prossesere en normal PayPayl-betaling.

Uansett deler vi ikke informasjon med noen.
  3. Avlogget

erlend Blogger

Det funker ikke å logge inn hos Mikrojobb. Det kommer opp at jeg må vente på å bli godkjent, enda det er lenge siden jeg ble godkjent.
  4. Avlogget

erlend Blogger

Dette bør du fikse ASAP, folk kan tape penger.
  5. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Helt enig [MENTION=278]erlend[/MENTION] det venter jeg også på:)
  6. Avlogget

erlend Blogger

7. Avlogget

Ja, skjer a [MENTION=283]mrborgen[/MENTION]?
  8. Avlogget

erlend Blogger

Hva gjør du med at jeg ikke fikk utført en jobb på grunn av dette rotet, Mrborgen?
  9. Avlogget

Nettgründer Moderator

Alle nettsteder kan oppleve problemer/nedetid en sjelden gang slik er det bare [MENTION=278]erlend[/MENTION] synes ikke dette er noe å blåse seg opp over :p
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Hvis jobben ble kjøpt er det vel bare å utføre den.
    Hvis jobben ikke ble kjøpt kan den vel kjøpes nå.

Hva mener du med at du "ikke fikk utført en jobb" egentlig?
  11. Avlogget

erlend Blogger

[QUOTE=Picxx;6596]Hvis jobben ble kjøpt er det vel bare å utføre den.
    Hvis jobben ikke ble kjøpt kan den vel kjøpes nå.

Hva mener du med at du "ikke fikk utført en jobb" egentlig?[/QUOTE]Når man ikke fikk levert arbeidet til riktig tidspunkt, så kommer det sen levering. Ikke alle ønsker å betale om tjenesten blir sent levert
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Hehe, du er ikke en smule urimelig her Erlend?
    Hvor mange timer var det problemer med innloggingen?
    Minste leveringstid er vel ~1 dag, så selv om jobben ble kjøpt før problemet oppstod hadde du god tid på deg til å utføre jobben etter at du fikk logget inn.
    Vil vel heller ikke tro at kjøper er så urimelig at han ikke ga deg noen timer ekstra grunnet problemene på mikroblogg.
    Og uansett, kjøp og salg er en sak mellom kjøper og selger, mikrojobb tilbyr kun plattformen.
    Du kan liksom ikke kreve penger av finn.no om du blir svindlet etter å ha kjøpt eller solgt noe via plattformen.

Synes du plattformen virker for urimelig å bruke er det vel bare å bruke en annen tjeneste, eller starte en egen :)
  13. Avlogget

erlend Blogger

Tjenesten var nede en god stund, inkludert natten når tjenesten skulle være levert.
  14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ok, du har sikkert helt rett. Så får vi heller la være å bruke denne dritdårlige tjenesten og heller finne oss et alternativ som er bedre da :)
  15. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Må man være innlogget på mikrojobb når man utfører tjenesten? :confused:
  16. Avlogget

mrborgen Blogger

[MENTION=278]erlend[/MENTION] @JonasPhilipe enkelte brukere hadde problemer med å logge seg inn på nettsiden ja, da de av en eller annen grunn hadde blitt "inactive". Vi løste imidlertid dette etter vi fant ut av det og fikk rettet opp i der. Beklager virkelig dette! Håper alle problemer dette kan ha medført har løst seg :)

Selv tror jeg nok som [MENTION=16]Picxx[/MENTION] at kjøperen din trolig er romslig nok til å godta en litt sen levering. Om dette ikke skulle være tilfelle, kan du også ta kontakt med oss, og så skal vi prøve å hjelpe deg!

På den lyse siden: vi har fått to nye features: ukens selger og sorteringsfunksjonen "solgte jobber".

Håper dere liker dem!
  17. Avlogget

Vis folk syntes At [MENTION=283]mrborgen[/MENTION] og Mikrojobb.no vil ha enn type blogg nettverk på mikrojobb.no man kan markedsføre seg, kanskje alä twitter bare man tilbyr sin tjenester på mikrojobb.no og markedsfører det via enn blogg perfekt vis folk vil vise hva dem tilbyr osv. itilegg så er det jo ikke alle som har enn blogg (eller de fleste på bareblogg.no) men tenker det kunne vært enn ide alikavel eller hva tenker folk på [MENTION=1]BareBlogg[/MENTION].no ? forklart iden til [MENTION=283]mrborgen[/MENTION] syntes bare folk kan fortelle sitt synspunkt :)
  18. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Dette er jo et forslag som må være helt opp til mikrojobb å avgjøre, men personlig synes jeg ikke man bør blande for mange forskjellige konsept.
    Vil man benytte seg av et "multinettverk" greier jeg meg lenge med facebook til akkurat det. Jeg går til mikrojobb for å sjekke jobber som ligger ut eller for å legge ut jobb selv, ikke for å blogge.
    Skulle man da startet et bloggnettverk ville jeg gjort dette helt seperat med mikrojobb og da heller kanskje implentert annonser for mikrojobb i bloggnettverket, men å starte det som en del av mikrojobb, nei, det ville jeg ikke gjort.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er jeg enig i. Har selv prøvd å mikse flere tjeneste i en pakke og det er IKKE lett... Det virke at jo mer nisjepreg det er, jo bedre.
  20. Avlogget

mrborgen Blogger

Vi har tenkt litt på det, og vurdert det. Syns det er en spennende idé, som kan fungere i fremtiden! Per dags dato har vi imidlertid funnet ut at vi bør fokusere på kjernevirksomheten vår, nemlig å gjøre kjøps og salgsprosessen så sømløs og god som mulig. :)

Vi vet jo egentlig ikke hvordan Mikrojobb.no kommer til å utvikle seg videre. Kanskje blir det hovedsaklig en annonseformidlings-nettside? Kanskje erobrer studentene den? Kanskje er det de profesjonelle som vil ta den mest i bruk? Kanskje vil det gå over i dyrere jobber? Billigere?

Med andre ord; vi vet egentlig ikke helt hvilken retning Mikrojobb.no kommer til å ta, og prøver derfor bare å tilpasse oss dere, altså brukerne våre.

Derfor har vi blant annet introdusert "Ukens selger" og "Solgte jobber" - for å veilede kjøperne. Har ikke fått noe respons, og har ikke gitt noe målbart resultat ennå. Så som dere skjønner er det ikke så lett å alltid vite hva som slår an eller ikke, og hva forbrukerne vil ha :)

Hva tror dere? Hvilken retning tror dere det er lurt å gå i?

MVh
    Per

Del denne siden