1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Økonomi Mikrojobb.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av mrborgen, 13 Okt 2011.

1. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

fet lykke til med det [MENTION=16]Picxx[/MENTION] :)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Denne er bra! Det er mange som sikkert kunne tenkte seg GA, men som ikke har snøring på hvordan man gjør det.
  3. Avlogget

mrborgen Blogger

Mirkojobb.no

Veldig bra jobb ja, jeg kjøpte den akkuratt av [MENTION=16]Picxx[/MENTION]! (Til en annen nettside jeg administrerer)

Ellers har jobber om å skrive artikler solgt bra i det siste, særlig denne. Bare for å tipse om hva som selger om dagen:)
  4. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Selger man noe om man tar mer enn 50 kr? Eller er det de billigste jobbene det går mest av?
  5. Avlogget

mrborgen Blogger

Mikrojobb

[MENTION=107]Sukkerspinnet[/MENTION], det er de jobbene som selger best ja. Men dette henger nok sammen med at det er disse vi også har promotert mest :)

Jeg er helt sikker på at jobber helt opp til kr 1000 lar seg selge dersom man har en god nok tjeneste, altså gir valuta for pengene. Samtidig må man få selgeren til å stole på seg, altså ha godt med positive tilbakemeldinger. Så det kan være lurt å begynne med litt billige jobber. Bevise at man er seriøs, med andre ord.

I tillegg er det viktig å legge ut alt av vesentlig informasjon angående jobben, tidligere erfaring og liknende. Dersom man feks skal reklamere på en populær blogg, så er det helt essensielt at man lenker til bloggen og forklarer hvordan annonsen/lenken/innlegget skal være.

Mvh
    mrborgen
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Takk for godt svar, mrborgen :)

Jeg ser noen skriver artikler for 50 kr timen, noe som jo blir en latterlig lav timepris?
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

[MENTION=283]mrborgen[/MENTION] meget bra jobbet;)

La til Mikrojobb sin RSS feed ved siden av navnet ditt her i forumet.

Jeg synes dette er en såpass bra tjeneste at hvis du lager en reklame film (sjekk ut http://bareblogg.no/f15/lag-egen-promovideo-animoto-568/), banner eller noe i den duren med ramme på 245 x 170 så kan jeg promotere siden din i 1mnd på forsiden av BareBlogg.
  8. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Særskrivingsfeil!

Kan jeg tilby grammatikknazitjeneste til femti kroner, tro?
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he, det skal man ikke se bort i fra;)
  10. Avlogget

mrborgen Blogger

Det er vi absolutt interessert i! En film her på BareBlogg vil være en utmerket måte å nå ut til bloggere som enten ønsker å tjene penger på bloggen eller skaffe mer trafikk:)

Noen tips til hvordan man lager en god film for et nettsted for vha Animoto?
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Benytt deg av gratisutgaven og lag en kjapp 30 sekunder.
    Ta en 2-3 prt. screen av forskjellige deler av mikrojobb, legg til musikk og bang...filmen er klar.
    Benytt deg deretter av firefox add-on'en downloadhelper for å laste ned filmen.
    Bruk deretter camtasia (kanskje også mulig med wmm?) og kutt av den bakerste delen i filmen slik at reklamen til animoto kommer bort.

Ferdig! :D
  12. Avlogget

mrborgen Blogger

Det er ganske billig ja, men den solgte godt!

En årsak til at mange selger tjenester billig er at de ønsker å få erfaring. For han utfører faktisk skrivejobber mot betaling, tross alt. Dette er ting man feks kan ha på CVen sin, eller som referanse i andre sammenhenger.
    Derfor er det muligheten for å gjøre mye kupp på Mikrojobb.no, dersom man våger:)
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er dritenkelt... Gå til Animoto og sjekk ut.
  14. Avlogget

mrborgen Blogger

Hva syns du om denne?

Animoto - Mikrojobb.bo

Jeg bestilte like så greit en av selgerne våre, Thomas, på Mikrojobb. Syns den ble veldig bra, jeg! :)
    Ser frem til å være i BBs spotlight!
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Denne ser bra ut den;) Det jeg forslår av vi gjør og som definitivt er til det beste for deg, er at du laster den opp enten på YouTube (hvis du ikke har konto kan du bruke BareBlogg`s konto) eller at du laster den over til BareBlogg`s filmarkriv -> Category: Promo Video - BareBlogg.no - Norges Største Bloggforum. På den måten kan jeg stream den på BB`s spotlight;)

U Fix?
  16. Avlogget

mrborgen Blogger

Mikrojobbreklame

Da er den lagt ut på youtube, skal jeg sende deg filen på mail også? :)

Mikrojobb.no - YouTube
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Done;) Sjekk ut!
  18. Avlogget

mrborgen Blogger

Mikrojobb

Den er topp, takk :)
  19. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

20. Avlogget

mrborgen Blogger

Takk for tips om artikkel [MENTION=107]Sukkerspinnet[/MENTION]! Nå er det jo slik at gigoy er en av våre konkurrenter, og vi kommer derfor ikke til å lenke til disse med det første! :)

Del denne siden