1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Tips Markedsfør bloggen din via artikkeldatabase eller artikkelkatalog

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av bareblogg, 26 Mar 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er mange gode grunner til å markedsføre bloggen din via en artikkeldatabase eller artikkelkatalog.

Å markedsføre dine beste innlegg på denne måten kan bidra til at du kan få en SEO boost. I tillegg vil du få en økt synlighet på www.

I forumet diskuteres nettopp denne type markedføring, og det blir nevnt mange konkrete nettsider, som tilbyr denne type markedsføring.

Følg lenken -> http://bareblogg.no/f29/liste-katalog-artikkeldatabase-137/
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg synes det er nok å ha god synlighet i søkemotorer som markedsføring. Nå skal jeg prøve å engasjere leserne mine og begynne å lese bøker om blogging. Noen har anbefalt meg det, og biblioteket er 15 minutter for meg å gå til. Det blir lettere for meg å engasjere leserne hvis jeg klarer å skrive innlegg som dekker flere målgrupper. Det er en blogg jeg kommenterer aktivt og legger ved blogg-adressen min. Jeg tror ikke det hjelper...
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Hvorfor mener du att du har god synlighet i søkemotorer? Er det noen stikkord du rangerer godt på?
  4. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Hjelper sikkert å kommentere på mer enn én blogg også. (Hvis jeg ikke misforstod deg?)
  5. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

"ensom blogg" og "sorg blogg" ser ut som er det beste søkeordene. Ellers blir det noe med "kjedelig lørdag".

Det er bare to blogger jeg følger. Jeg har bare kommentarer til den ene, den andre har jeg ingen kommentarer til.

Del denne siden