1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Liker ikke liker knappen

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av Formuebygging, 28 Nov 2011.

1. Avlogget

Formuebygging Blogger

Hei!

Ser at forumet har tatt i bruk en slik link som ligner veldig mye på facbooks sin "liker" knapp.

Jeg skulle gjerne sett den ble fjernet! hvorfor?

Jo, det oppfordrer ikke til noen diskusjon å ha denne knappen her. Dette er ikke Facebook, det er et forum der man skal diskutere saker og ting. At noen liker et innlegg kan vel besvares med et enkelt takk eller noe.

Takk for meg. :eek:
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

@Formuebygging har du sovet i timen? Denne funksjonen har vær tilgjengelig i sånn ca 8mnd!

Nei BareBlogg er ikke Facebook, men synes likvel at nytteverdien veier tyngre enn å ikke ha den.

Tanken er at gode informative innlegg skulle bli belønnet. Det er nemlig slik at alle innleggene som blir likt popper opp i toppen i tråden under "Likes".

Da kan man sortere ut de beste innleggene.
  3. Avlogget

Formuebygging Blogger

Neida jeg har sett den lenge men, synes den er irriterende og oppfordrer ikke til bra svar på innlegg alltid. Man kan bare trykke på "liker" så er det greit.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Joda ser den. Men er det virkelig sååå ille at den må fjernes. Kan de som ikke gidder å bruke den bare la være å bruke den?
  5. Avlogget

Formuebygging Blogger

Nei det er ikke så ille! :)

Men om den er der så vil den jo bli brukt. Tydeligvis.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

*Liker* HAHAHA...Måtte, bare måtte...
  7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg LIKER den!
  8. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Nå er jeg ganske ny her, men jeg uttaler meg uansett. Jeg liker også Liker knappen. Personlig synes jeg det er pittelittegranne stas å ha noen som liker innlegget mitt, som ligger litt mere synlig til enn en takke kommentar. ;)

Men smaken er som baken. Det er bra med delte meninger :)
  9. Avlogget

Formuebygging Blogger

Jeg må vel gi meg. ;) likevel synes jeg det er mye hyggeligere med et skikkelig svar en en "liker" kommentar.
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Blogging er i all hovedsak kommunikasjon. Å ha funksjoner som sier at man liker evt. missliker det som blir skrevet er en grei måte å kommunisere på.
    I tillegg kan slike funksjoner bidra til andre ting på forskjellige plattformer, f.eks. å vise de mest populære trådene etc.
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

He He...Må smile litt her. Det er ikke ofte jeg/vi får se selveste bloggkongen [MENTION=16]Picxx[/MENTION] argumentere for nye, tøffe og litt ut-av-boksen-funksjoner;)

Del denne siden