1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Laster ned theme, hjelp!

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Antidote, 8 Jan 2013.

1. Avlogget

Antidote Blogger

Hei.

Jeg har lastet ned et theme og skal nå laste det inn på nettsiden min.
    Hvordan går jeg fram?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

3. Avlogget

Antidote Blogger

Er det ikke noe lettere måte? Fikk det ikke til
  4. Avlogget

Antidote Blogger

Jeg har nå gjort det om til en Zip-fil og laster det ned på wordpress.com/wp-admin/theme, så lastet jeg det ned og så kom det opp:
    Wordpress Failure Notice. Are you sure you want do do this? Please try again.
    Så prøvde jeg igjen og akkurat det samme skjedde?
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Er filen en zip fil kan du laste den opp via ditt WordPress kontrollpanel på nettsiden din.
  6. Avlogget

Antidote Blogger

Det er det jeg har prøvd på, så kommer det opp: are you sure you wante to do this? Please try again. ?
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

Hvor kommer dette themet fra? Når du laster det ned skal det vanligvis være en zip fil...
  8. Avlogget

Antidote Blogger

9. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har ikke dette themet en nettside det kommer fra? Hvem har laget det?
  10. Avlogget

Antidote Blogger

11. Avlogget

Nettgründer Moderator

Se der ja, dette er ikke et gratis theme! Det er laget av Gabfire Themes som jeg har brukt mye på mine nettsider, så de som har lagt det ut på den nettsiden har nok ikke tillatelse til det.
    Betal heller $59 og få livstid oppdateringer og super support ;)
  12. Avlogget

Antidote Blogger

300 kr for et theme er jo veldig dyrt. Vet du om noe billigere?
  13. Avlogget

Ayianapa Blogger

Hvis du skal gjøre det på lovlig måte, så er du nødt til å kjøpe det fra hovedkilden. Men det finnes jo folk som kopierer, fjerner sperrer og legger det ut ulovlig slik du har dratt nytte av tydeligvis. :p

At det ikke fungerer optimalt kan ha noe med dette å gjøre. Men det finnes billigere themes enn 300 kroner også.
  14. Avlogget

WordPress Tips n00b

Var obs på at dette temaet som du har lastet ned sannsynligvis har ondsinnet kode i seg. Aldri last ned piratkopier for de inneholder base64 kode i dem! Dere kan lese mer om det her i en artikkel som jeg har skrivet. Her finner dere en enda mere utdypet artikkel om emnet.
    Nettgründer liker dette.

Del denne siden