1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Lage egen Facebook button for å like Facebook Page'n

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av teknolicious, 11 Jun 2011.

1. Avlogget

teknolicious Blogger

Noen som kan litt mer koding enn meg som kan hjelpe meg med å lage en egen Facebook like button slik at man liker Teknolicous sin Facebookside og ikke bare innlegget?

Er det i det hele tatt mulig/lov?
  2. Avlogget

teknolicious Blogger

Ok da, så klarte jeg å google meg frem til et svar jeg kan leve med.

Grei guide

Men jeg skulle gjerne ha customized den litt mer...
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

teknolicious Blogger

hehe sant det, bare å hake av det man ikke vil ha... jaja, dette ble jo litt flaut:eek:

Men jeg skulle gjerne ha fått til en egen button som tar litt mindre plass... jeg har brukt [MENTION=1]BareBlogg[/MENTION] sin forklaring for å lage en shortcode så jeg kan putte denne inn der jeg vil i poster... og da skulle jeg gjerne ha gjort den litt mindre med en egendesignet button. tips?
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Her er en kode som er tilpasset din Facebook side, og der "Like" knappen er et absoulutt minimum.

Du kan copy/paste koden rett inn all den tid den er tilpasset bloggen din;)

HTML:
    <div id="fb-root"></div><script src="http://connect.facebook.net/en_US/all.js#appId=224463754231481&amp;xfbml=1"></script><fb:like href="http://www.facebook.com/pages/Teknoliciouscom/199879503367221" send="false" layout="button_count" width="450" show_faces="false" font=""></fb:like>
    Vis vedlegg 289
  6. Avlogget

teknolicious Blogger

takk for den, men er det mulig å customize den? Å designe en egen knapp, altså et .png(eller no annet) med en link bak som er rett og slett at brukeren liker siden min automatisk.
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

8. Avlogget

teknolicious Blogger

ok, takk! gir forsåvidt mening at det ikke er lov. jeg får holde meg til det facebook tilbyr.
  9. Avlogget

teknolicious Blogger

noen som veit hvorfor "likeboxen" min bare vises i sidebaren på forsiden og ikke inne på postene mine?

jeg har sjekket med , opera, chrome og firefox...
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Den vises inne i postene når jeg sjekket nå med Chrome ;)
  11. Avlogget

teknolicious Blogger

ja, har fått litt hjelp av @bareblog i løpet av dagen. men ser du ansiktsbilder nederst? jeg måtte bytte fra xfbml til iframe for å få vist den på både forside og posts, men da ble de bildene nederst borte. og jeg valgt med faces når jeg lagde boksen

[MENTION=14]Nettgründer[/MENTION] har du likte facebooksiden min enda da?

Del denne siden