1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Importere innhold i blogger og Arras thema

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Jenny, 3 Nov 2012.

1. Avlogget

Jenny n00b

Jeg var her: http://jenny.forfatterloggen.no

Nå er jeg her: http://kjentsomjenny.wordpress.com/

Har begynt å flytte innlegg manuelt, men mister jo da kommentarene. Hvordan importere innhold i bloggen til ny blogg? Når jeg går på importer så får jeg beskjed om å laste opp en fil?

Jeg ønsker også å fortsette å bruke Arras theme, fordi jeg liker det best (og kan det). Er det noen mulighet å få det i min nye blogg? Ligger ikke som themavalg.

Takknemlig for hjelp!
  2. Avlogget

Jenny n00b

Vil gjerne ha Arras eller noe som ligner.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er forfatterloggen.no basert på WordPress?
  4. Avlogget

Jenny n00b

Ja, wordpress org, tror jeg.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

bareblogg Grûnder

7. Avlogget

Jenny n00b

Tusen takk! Har importert, men lurer på om jeg importerte hele forfatterloggen og ikke bare min blogg, for det kom opp mange forfatter / bloggere? Det får jeg vel vite når det er ferdig importert, kanskje.. Fått opp denne: We're processing your import now and will send you an email when it's all done. If you don't hear from us within 24 hours, please contact support, and we'll get everything fixed.
  8. Avlogget

Jenny n00b

Hjelp! Tror jeg har lastet ned hele forfatterloggen. Hvordan får jeg stoppet eksporteringen????

Jeg er veldig blond til å ha rødt hår altså!
  9. Avlogget

Jenny n00b

En stor krise her. Plutselig har jeg 908 innlegg, og veldig få av dem er mine. Hvordan får jeg fikset det????
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

???... du kan filtrere innleggene etter forfatter under "posts" så da er det bare å begynne å slette de som ikke er dine:)
  11. Avlogget

Jenny n00b

Jeg står som forfatter på alle...
  12. Avlogget

Jenny n00b

Da er alt slettet manuelt og riktig fil lastet opp. Nå er alt i orden. Fornøyd. Tusen takk for hjelpen bareblogg! :)
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra at du fikk det til:D Kan være noe hærk å flytte blogg
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Del denne siden