1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Hvor mange forum er du medlem på?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Nettgründer, 24 Jan 2011.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Kom til å tenke på dette her en dag og tok en opptelling nå....Og ser att jeg faktisk er medlem på ca 19 forskjellige forum :eek:
    Men når sant skal sies er det jo noen forum jeg svært sjelden er innom da. Noen bedre, eller verre hehe :confused: ;)
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Av norske forum er det vel rundt 60, men det er et mindretall av disse jeg i det hele tatt har skrevet et innlegg på.
    Hadde et slikt forumreg. "spree" tidligere hvor jeg tenkte å markedsføre litt via forum (signatur++), men fant ut at det faktisk er ganske så vanskelig å engasjere seg på forum man ikke har et snev av interesse av, så på de fleste er jeg kun en passiv medlem.
    Er vel sånn passe aktiv på ca. 10 forum p.d.d.
  3. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Har vært flere opp gjennom årene, men pr dato er jeg aktiv bare på ett
  4. Avlogget

hupsey Blogger

Visste ikke at det fantes så mange som 60 forum i norge..
    Vil du dele noen av forumene du er medlem på utenom BB og WF?
  5. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Som Picxx sier er det nok langt flere enn det, tenk bare på de forskjellige mer eller mindre kjente bilmerkene. Gjerne med flere forum pr bilmerke....

Reiseforum for mange land og verdensdeler, flyforum, mc forum, økonomiforum, mammaforum, kvinneforum, dataforum osv osv tror listen blir fryktelig lang etterhvert :D
  7. Avlogget

hupsey Blogger

Joda det finnes sikker utallig mange. Men jeg tenkte på generelle og aktive forum..
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er medlem av 4, som jeg en noelunde aktiv på.

Del denne siden