1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Hva gjør man med teite kommentarer?

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Sukkerspinnet, 19 Aug 2011.

1. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Hva gjør dere med tullete/frekke kommentarer? Jeg er litt usikker på om jeg skal godkjenne dem eller ikke. Jeg vil jo ikke ha grums på bloggen, men samtidig vil jeg jo ikke sensurere, heller.

Jeg tenker på kommentar av denne typen: Frivillig sex vs. voldtekt. | Sukkerspinneriet (Som jeg ikke klarer ta helt seriøst, men som ikke er spesielt hyggelig, heller.)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg pleier ikke å sensurere men den siste kommentaren der hadde jeg ikke godkjent. Annonym drittslenging klar vi oss uten S;)
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Den sletter du straksens-bidrar ikke til noe som helst positivt, og er bare slengt ut for å lage kvalm.
  4. Avlogget

blue Blogger

5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Da var den borte :)
  6. Avlogget

Laipai n00b

Kommer an på hvor ufin kommentaren er. Jeg kan ofte svare bitchy tilbake,no problem. Jeg kan t.o.m. lage et eget innlegg om kommentaren. Type,"In your face loser" Der har du meg.
  7. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg fjerner de bare. Folk har riktignok ytringsfrihet, men de har ikke publiseringsrett.
  8. Avlogget

Tonny n00b

La alt som ikke krenker deg stå. Om du ikke liker kommentarene eller syns de er dumme så er ikke det god nok grunn til å slette. Du inviterer tross alt til kommentering.
  9. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Om de krenker meg, eller andre, synes jeg det er ok å slette.
  10. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Men er det noe tap om akkurat de som skriver så dumme kommentarer ikke kommer tilbake da?

Del denne siden