1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Har du kjøpt et priv.no?

En tråd i 'Pauserommet' startet av Bringly, 17 Jun 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

He he ja si det [MENTION=76]Jacob[/MENTION]. Kanskje [MENTION=106]Ayianapa[/MENTION] vet dette?
  2. Avlogget

Ayianapa Blogger

Nei, ingen restriksjoner såvidt jeg vet. Da hadde nok ikke kredittkort og linser vært like gunstige domener, hehe.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hadde vært artig å visst dette 100% prosent. Hva er ellers vitsen med å ha .priv.no domene egentlig.
  4. Avlogget

Jacob Blogger

Nei, det er ingen restriksjoner på å bruke priv.no i ervervsmessig øyemed, etter det som står av regelverk på Norids sider. Egenerklæringen angir heller ingen begrensninger i så måte.

Etter det jeg har lest var det næringslivsorganisasjonene som først og fremst ikke ønsket at privatpersoner skulle registrere .no-domener, og da oppsto jo behovet for et alternativ. Ganske pussig standpunkt egentlig, ettersom hvilken som helst idiot (inkludert undertegnede) kan opprette firma kostnadsfritt og få dette kostelige organisasjonsnummeret.

Jeg gjør som den gemene hop og kaster meg ut i den store domenefesten, oppildnet av argumentet "hvorfor ikke".
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

...og her et skrivet

Del denne siden