1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Google +1

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Nettgründer, 20 Jun 2011.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Google +1 ble tilgjengelig her i Norge for noen uker siden, er det noen som har lagt inn en "knapp" på bloggen deres?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nei, men burde absolutt har gjort det...

Ser at Bing går for en Facebook integrasjon. Skal bli spennende å se om Google får dette til.
  3. Avlogget

Jacob Blogger

Den bare "dukket opp" på blogspotbloggene mine, uten at jeg har fått med meg hva den egentlig kan brukes til.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er det som er det fine med www. Man vet aldri hva som dukker opp rundt neste sving;)
  5. Avlogget

Dre_C n00b

Er det slik at alle sidene på et domene rangerer bedre hvis en har flere stemmer?
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da er +1 lagt til her på BareBlogg (se i høyre hjørne - ved søk knappen).

Ser at +1 er kommet inn i Google Webmaster, og jeg antar at det bare må bety en ting... Google kommer til vekte +1 i tiden fremover.

Kom an folkens trykk +1 her på BareBlogg...
  8. Avlogget

Nettgründer Moderator

9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skal bli spennende å se om Google klarer å ta opp kampen med Facebook og Bing
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ja var innom en tur der nå og sjekket litt og har man fått noen plusser så kan man se det i en enkel statistikk der.

Vil gjerne ha flere plusser folkens så liker du en av min bloggposter så glem ikke å trykk +1 ;)
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har rutla litt rundt på bloggen din og trykt +1 et par plasser:)

Del denne siden