1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Forumet

En tråd i 'Pauserommet' startet av Kamelryttersken, 23 Jan 2011.

1. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Er vant med phpBB-forum og finner fram på et slikt. Men dette forumet sliter jeg litt med å finne fram på.
    For eksempel "Nye poster". Tenker litt sånn at der finner jeg de siste postene som er postet. Og at den lista oppdateres for hver gang det postes en ny post, men det ser ikke slik ut. Den oppdateres mellom hver gang jeg er innom, og mine siste poster ser jeg iallfall ikke der, men det hender jeg ser en i sidebaren på forsida, noen ganger.
    Leter også etter en mulighet for å se mine egne siste poster, slik at jeg den veien kan finne ut om noen har svart på en av mine poster. Finns det en slik mulighet?

Posta denne her, for jeg var ikke helt sikker på hvor dette hjertesukket hørte hjemme.
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Dine spørsmål er bønnhørt og sjefen har fikset litt på poster i menyen, er fruen fornøyd nå? :p
  3. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Fruen er lett å glede, så det høres bra ut :)

Under menyvalget "Poster" er det kommet to nye valg, "Mine poster" og "Mine tråder".
    Er bare èn hake med dem. Begge viser sjølingens (BareBloggs) poster/tråder, ikke mine. Gjelder det for andre som sjekker de samme valgene?
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he he sjekk nu;) Jeg har forøvrig flyttet "Mine Innlegg" til linjen under;)
  5. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Funker gull :D
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Del denne siden