1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Få 5000+ Facebook likes innen kort tid!

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Facebook, 25 Jan 2012.

1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Beklager hvis noen er så hårsår at mine innlegg kunne misstolkes dithen at jeg "angrep" noen.
    Den eneste jeg føler i bunn og grunn har blitt angrepet her i tråden er nok TS, og dens tilbud.
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Noen elsker å kosesnakke med sine følgere/fans, mens andre har fokus på å close et salg.
    Nå er vel dette OT i foprhold til hva tråden handler om, men hensikten for meg, og kanskje mange andre, er ikke å kosesnakke med mine fans. Hensikten er å få dem intressert i et produkt for deretter kjøpe dette produktet. Om disse har spurt 100 spørsmål på facebooksiden eller ikke gjort noe som helst er i bunn og grunn uvesentlig.
    Man kjøper heller ikke fans i den tro at disse kommer til å kjøpe noe. Man kjøper fans for at tallet skal være større.....ene og alene.
  3. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Hvis du er ute etter ett salg. Hvorfor vil du da ha 5000 inaktive brukere der? Gir ingen mening.

Mere realistisk å få inn ett salg hos noen som følger deg allerede fordi de liker produktet ditt.
    Er nå min mening.

Liker er basert på hvor godt produktet er og ikke omvendt.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Poenget med å kjøpe "like" slik jeg ser det er å bikke over Catch22 logikken.
  5. Avlogget

stiantorst Blogger

Fy f... så desperat, dum og lite fornuftig man er dersom man BETALER for at noen skal like siden din på Facebook. Hva får du ut av det? Et større tall? Det du deler vil være irrelevant for over 99% av de som ser det, fordi det er flere hundre andre sider som også har fått en "like" av de. Prøv heller å oppnå noe fordi dere faktisk oppnår det.
  6. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Hvorfor er det din buisness hva folk velger å gjøre med fb-siden deres a?

Har folk råd til å bruke så mye penger på slike "likes" har de allerede oppnådd mer enn meg :p

Mvh Blakk, men med ekte fb-likes:cool:
  7. Avlogget

stiantorst Blogger

Nevnte ikke i en eneste setning at det var min buisness, sa bare meningen min, å at man ikke har oppnådd særlig mye dersom man må betale for å ha "suksess"
  8. Avlogget

grobbie Blogger

<off-topic>
    jeg kan lage ett bilde av facebook som viser deg at du har så mange brukere du vil for en tier :) SLÅ TIL!
    </off-topic>

Del denne siden