1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Få 5000+ Facebook likes innen kort tid!

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Facebook, 25 Jan 2012.

1. Avlogget

blue Blogger

Ja, der var'n :D
  2. Avlogget

teknolicious Blogger

Ok, så da har vi kommet frem til at tilbudet gjelder 5000 likes som ikke har noen spesiell verdi med tanke på at disse siden vil sette pris på det du deler på denne posten. Ikke en gang sikkert at de fleste av disse 5000 fansene er så aktive på FB en gang. Det jeg nå lurer på:

Er 1000 kroner litt mye for en bunch "ubrukelige" fans som kun gjør at folk kan tro at dette er en hot side? Finnes det noen som har testet den effekten?
    Selv har jeg drøyt 500 på min, ville 5000 til hatt noe effekt for å få flere?
    Bør man helt opp i 5000 for å få den ønskede effekten? Hva med 1000 likes til 1/5 av prisen?
    Hva med mikrojobb o.l., er det noen som selger der (helst norske fans da)?

Mye mulig o'store Google kan gi meg noen svar her, men tar gjerne og hører fra dere!
  3. Avlogget

blue Blogger

Bare å teste på fivver da for 5 $ det vel:cool:
  4. Avlogget

teknolicious Blogger

egentlig er jeg ikke interessert for min egen del, men mer spent på å høre hva andre mener... jeg synes prisen er noe stiv
  5. Avlogget

erlend Blogger

Enig med deg. Prisen er stiv sammenlignet med andre.
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

WLE er en grei tjeneste for å få 'kvasi'reelle fans til fbsiden sin.
    Trenger man 1000 fans for å få opp antallet kan jeg anbefale "facebook" her i tråden.
    Har selv benyttet meg av han og har fått det som var lovt, i motsetning til en del utenlandske jeg har testet tidligere.

Det sagt så går jeg heller ikke rundt på rimi og forteller dem om alle produktene som er billigere på rema1000.
    Det blir for dumt.

Skulle TS f.eks. kjøpe tjenesten fra utlandet for å markedsføre den her i norge er han vel i sin fulle rett til å gjøre dette.
    Og hvem gir bæng i hva som står i FB TOS? Medmindre disse er implentert i de norske lover er det kun kjøper som løper en risiko....en risiko man er overgitt til seg selv å vurdere.

Grow up gutter (og jenter)!
    Man trenger da ikke forsikringer i hue og ræva for å tenke sjæl.
  7. Avlogget

erlend Blogger

[MENTION=16]Picxx[/MENTION] Nå snakker vi ikke om Rimi og Rema her.
  8. Avlogget

Washburn Blogger

En fan-page eller hva det måtte være, må nesten bestå av ekte brukere (potensielle kjøpere, konverterende for din nisje). Ja, det kan se flott ut med 4-5000 likes, men i mine øyne mister man oversikten over hele siden. Du kan ikke måle konverteringer på samme måte, og du har ikke helt oversikt over hvor bra Facebook-siden din er.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan leve av dette, men all honnør til deg for det.
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er lov å ha subjekitve og indivduelle meninger.
    Jeg mener at en nettside på norsk bør ha norske brukere, likevel er det langt de færreste som har satt opp IP filter for å nekte brukere fra andre land.
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Hva man selger er uvesentlig.
  11. Avlogget

teknolicious Blogger

Vel, det er ikke dumt å prøve å skaffe seg litt informasjon om det produktet man kjøper. Og det enten man spør han som stiller med tilbudet eller andre innenfor "bransjen" som kan ha erfaringer.

For noen er 1000 kroner 100% mer enn de har brukt på bloggen sin før, derfor er det et stort steg for dem å skulle kjøpe seg en slik tjeneste.
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det du kjøper er 5000 totalt urelevante facebook likes.
    Om du trenger disse må du nesten vurdere selv. På samme måte som du må vurdere om du trenger nye sokker, eller en hårklipp.
    Det er ikke værre å selge facebooklikes enn det er å selge hosting, bøker, biler eller sokker. Det er bare nytt.
    At enkelte som driver i mer eller mindre samme bransje er de som skriker opp høyest om dette tilbudet finner jeg midlt sagt spekulerende.... :confused:

For noen er det et stort steg å kjøpe seg et domene til 100 kroner.
    Totalt urelevant, og ting hver enkelt greier å vurdere helt på egen hånd.
  13. Avlogget

teknolicious Blogger

Jeg misforstår deg tydeligvis, [MENTION=16]Picxx[/MENTION]

Jeg forstår deg nemlig som at du blir irritert over at vi diskuterer dette tilbudet, noen av oss mer skeptiske enn andre. Poeng mitt er at om du ønsker deg en ny hårklipp så kan du finne på å spørre kompisen din om han veit om den frisørsjappa på hjørnet er bra eller ei. Det har ikke noe med om man tenker sjæl eller ikke.

Selv om TS er ganske klar i første innlegg om at disse 5000 liksene kommer fra utlandet og er ment som en katalysator for flere likes så er det fortsatt naturlig at noen er interessert i å vite mer om det, akkurat som du sier, det er nytt å drive med det....
  14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ja, du forstår meg feil. Jeg liker selv å diskutere tilbud og tjenester jeg hvis jeg ikke har benytte meg av dem før.
    Men, jeg er fullt kapabel til selv å vurdere hvorvidt jeg har bruk for et produkt eller en tjeneste. Skal jeg diskutere en frisør diskuterer jeg frisøren, ikke hvorvidt jeg trenger å klippe håret.
    Saken blir ikke noe bedre hvis barbereren på samme hjørne kommer og forteller at klippen bare koster 5 kroner hvis jeg kjøper den i Somalia, mens naboen tar 300.- for klippen, noe som er sviiiiindyrt.

Derfor opplyste jeg også om at jeg selv har benyttet meg av denne tjenesten og fått det jeg har betalt for. Hvor mange av de andre som er kritiske her i tråden har i det hele tatt benytte seg av denne tjenesten?
    Barbereren på hjørnet, skjønner du, har aldri benyttet frisøren på hjørnet han. Han har klippet seg i somalia hver eneste gang ;)
  15. Avlogget

teknolicious Blogger

Men det er jo fortsatt veldig relevant at folk sier at du kan få tilsvarende (om jeg ikke tar feil:nøyaktig det samme produktet) på andre internasjonale sider til en brøkdel av prisen. Samme som om vi skulle ha diskutert hosting-priser her, noen har prøvd tilsvarende produkt og kommer med et tips om at det kan fåes billigere.

Og hvorofr er det feil å diskutere om dette er noe man trenger? Hvis jeg ønsker å høre andres meninger og erfaringer for å hjelpe meg/noen i å ta en besluttning kan jeg vel diskutere dette uten at du skal komme og kalle noen det ene og det andre som om vi kan tenke sjæl?
  16. Avlogget

erlend Blogger

Word!
  17. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Så lenge man har testet produktene opp mot hverandre er det ikke noe som er bedre enn anbefalinger.
    Problemet blir når det kommer en som aldri har brukt one.com og kommer å anbefaler denne hosten fordi det bare koster 10.- i mnd.
    Forøvrig kan jeg si at jeg fikk 50% mer enn det jeg betalte for av TS på min siste ordre, så jeg kan anbefale produktet i denne tråden.
    Har forsøkt å kjøpe via bl.a. fiverr, warriorforum og freelance.com med veldig varierende resultat.
    Problemet på slike sider er jo at du ofte ikke har en leverandør, men en ny leverandør å forholde deg til for hver gang.
  18. Avlogget

erlend Blogger

Fikk 50 % mer av hva?
  19. Avlogget

teknolicious Blogger

Det er nok likes/fans han snakker om her [MENTION=278]erlend[/MENTION] ettersom det er det som er produktet.

[MENTION=16]Picxx[/MENTION] der kom det jo noen konstrukltivt fra deg, viser seg jo at du har testet en hel masse. Litt rart at du da venter helt til nå med å si det istedetfor å "angripe" oss som diskuterer tilbudet!?
  20. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Del denne siden