1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Få 5000+ Facebook likes innen kort tid!

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Facebook, 25 Jan 2012.

1. Avlogget

erlend Blogger

Kan du gi et eksempel på en brukerprofil på Facebook som liker siden min hvis jeg kjøper tjenesten din?
  2. Avlogget

teknolicious Blogger

hva sier facebook til dette opplegget?
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tror vi skal holde hodet litt kaldt her nå. Tror ikke vi kan gjøre regning med at vi får 5000 aktive fans. Slik jeg ser saken, så er dette kun et ledd i booste en nyoppstarte nettside. Who gives a shit om de følger deg eller ikke.

Poenget mitt er, en av den aller største fienden til noe nytt er Catch22. Sagt på godt norsk, det skjer ikke en dritt før noen andre setter igang, men hvordan skal andre sette igang, når ingen andre setter igang. Kollaps i logikken:D. For å bryte denne trenden er et slikt prosjekt som dette bra.
  4. Avlogget

erlend Blogger

Tror neppe det er lov.
  5. Avlogget

Facebook n00b

Hvis du kjøper dette av meg, så kan du bare gå inn på Facebook siden din, så har du tilgang til å se alle som liker Facebook siden din. Jeg kan si med hånden på hjertet at ingen av Facebook profilene er Norske.
  6. Avlogget

Facebook n00b

Tror ikke Facebook er så fan av dette, men de får jo aldri vite om dette, så det er trygt i skrivende stund.
  7. Avlogget

erlend Blogger

Jeg vil jo såklart se dette før jeg kjøper!
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

9. Avlogget

erlend Blogger

Hvordan kan du si at det er trygt i skrivende stund? Har du hørt noen uttalelser om det?
  10. Avlogget

Facebook n00b

Prisen ligger på 1000 kroner for 5000 likes til Facebook siden din, men jeg kan kanskje inngå et tilbud hvis noen er interessert. Jeg kan også gi færre likes for en mindre sum.
  11. Avlogget

Facebook n00b

Nei jeg har ikke hørt noen uttalelser om dette, men man vet aldri hva som skjer om 10-20 år.
  12. Avlogget

Facebook n00b

Jeg kan ikke gi vise deg noen Facebook profiler før du bestiller, det er helt forskjellig hvem de forskjellige får.
  13. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Så du selger noe man ikke får se. Du har ingen sider å vise til hvordan du gjør dette? Virker som ett luftslott..... Med mindre jeg får noe fakta på bordet istedenfor en anonym profil.

Sorry at jeg er krass, men jeg er allergisk mot svindel, pyramidespill, o.s.v. Bekjemper det daglig på bloggen min. Store ord gir meg ingenting. Jo mere du haler ut dette jo mer useriøs virker du.
  14. Avlogget

Facebook n00b

Jeg tror ikke vi forstår hverandre nå, skjønner ikke helt hva dere prøver å si.
  15. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Kom med fakta og kilder istedenfor en anonym profil???? Hvis du ønsker å være seriøs.
    Tror du vi skal sette penger på kontoen din helt sånn uten videre?
  16. Avlogget

Facebook n00b

Det er ikke mer å si. Alt jeg trenger for å utføre denne jobben er URL adressen til Facebook siden din, og i løpet av noen dager så vil du ha 5000 Facebook likes på den. Og da er jobben min over. Orker ikke å begynne å krangle over småting, har andre kunder hvis dere ikke er interesserte.
  17. Avlogget

blue Blogger

At han leverer 5000 "fans" er nok tilnærmet 100 % sikkert, at det er verdt 1000 kroner er det nok 100 % ikke :)
  18. Avlogget

Facebook n00b

Som sagt kan jeg gå lavere ned i pris hvis du tar kontakt og er interessert.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

N00b -> Blogger:D
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Faktisk så ser jeg ikke på dette som så ille som mange andre her inne. F.eks. snakker man om SEO så er det jo mange metoder som er ulovlige, men som er ultrahotte fordi om... Så lenge du leverer hva du sier så ser jeg ikke problemet.

Del denne siden