1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Få 5000+ Facebook likes innen kort tid!

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Facebook, 25 Jan 2012.

1. Avlogget

erlend Blogger

Kjekt om du legger ut prisen her i tråden, så vi andre får høre også.
  2. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Å, takk for tilbud og tips! Er dessverre ikke interessert på nåværende tidspunkt, ville bare høre litt mer om hvordan dette fungerer.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det vil jeg og vite, hvordan dette fungere. BTW velkommen [MENTION=368]Facebook[/MENTION]:D

Jeg er litt nazi mtp avatar, gidder du å dryle opp et?
  4. Avlogget

Facebook n00b

Kan dessverre ikke fortelle om hvordan jeg gir folk likes, fordi dette er hva jeg lever av. Men hvis noen tilbyr meg en høy sum, så kan jeg gi deg detaljert beskrivelse hvordan man gjør dette, og vil gi deg en fin inntekt som du kan leve av. Men hvis noen vil kjøpe likes av meg, så bare gi beskjed. :)
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

W00t, lever av å selge "likes"... Går utfra at metoden din tåler dagens lys?
  6. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Står over lett. Vil heller ha fans som bryr seg om bloggen min og er aktive enn 5000 zombier.
  7. Avlogget

Facebook n00b

Jeg lever også av å selge likes. Metoden min tåler dagens lys ja.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tja er vel ikke helt fremmed for den tanken jeg heller, men vi må huske på at på www gjelder det å være kreativ. Det forundrer meg ikke om noen ser nødvendigheten med å kjøpe en haug med likes for å få en flying start. Kan tenke meg nettsider, blogger som er helt i startfasen er et yndig mål.
  9. Avlogget

Facebook n00b

De fleste kundene mine er folk som nettopp har startet en bedrift, blogg, nettside og trenger litt drahjelp, da er det kjekt med en Facebook side som ser bra ut. Slik at den kan fylles med ekte fans når deres "ting" begynner å bli populær.
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja nettopp og da er faktisk ikke dette heeelt vilt. Husker meget godt da jeg dro i gang BareBlogg, det tungt å dra igang noe nytt. En ting er blogg som suller å går av seg selv, men et forum er noe heeelt annet. Jeg prøvde alt mulig helt i starten. Kjørte også er Facebook prosjekt -> http://bareblogg.no/f27/prosjekt-facebook-markedsforing-bareblogg-via-facebook-353/. Ikke akkurat noe braksuksess kan man si:D
  11. Avlogget

teknolicious Blogger

Er det på noen måte ulovlig? Mister man mange fans fort igjen? Er det ekte mennesker bak de 5000 kontoene?
  12. Avlogget

erlend Blogger

Alle er falske kontoer.
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har vi belegg for å si noe sånt?
  14. Avlogget

erlend Blogger

Jeg kjørte en konkurranse en gang, og det ga meg svært mange nye likes.
  15. Avlogget

teknolicious Blogger

hva beviser det da?
  16. Avlogget

erlend Blogger

Det er vanlig isåfall. Hvis Facebook-karen selger likes fra ekte kontoer får han legge fram bevis på det.
  17. Avlogget

Facebook n00b

Nei de er ikke falske. Det er ekte mennesker, men fra overalt i verden, så det kan være at du mister noen. Men de fleste beholder deres 5000 likes, og jeg pleier å gi litt over 5000 slik at du sitter igjen med 5000 likes.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Vet at teknolicious er en rev på dette med å sanke FB via konkurranser.
  19. Avlogget

erlend Blogger

Kan du gi et eksempel på en bruker?
  20. Avlogget

Facebook n00b

Hva mener du ?

Del denne siden