1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Data og IT En blogg om digitale barnebøker

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av mrborgen, 10 Des 2012.

1. Avlogget

mrborgen Blogger

Hei,

jeg driver et lite digitalt barnebokforlag med navn Propell. Vi har nettopp startet opp en forlagsblogg, der vi skal skrive om digital barnelitteratur, apper, utfordringer som liten oppstartsbedrift og så videre.

Altså håper jeg bloggen kan bli interessant for barneforeldre så vel som andre folk som driver egne "start-ups".

Vi ønsker også å bruke bloggen til å få innspill fra leserne. Hvilke historier bør vi gi ut? Hva mangler appene våre av funksjonalitet?

Noen som har noen innspill på andre artikler dere gjerne ville ha sett i en slik blogg?

Jeg har gode erfaringer med å hente inn tips fra medlemmer av dette forumet fra min forrige oppstartsbedrift, Mikrojobb.no, og tenkte derfor jeg skulle høre igjen. :)

Her er bloggen: www.blogg.forlagetpropell.no

Mvh
    Per Borgen
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bloggen funker ikke. Er adressen rett?
  3. Avlogget

mrborgen Blogger

OBS, det fungerer ikke med www foran. Må ta en prat med programmereren min! :) Fikses snart!
  4. Avlogget

Bringly Sponsor

[USER=283]mrborgen[/USER] Domenet er et underdomene og jeg antar underdomenet ikke har en peker for www.blogg.forlagetpropell.no. Det holder med bare å bruke blogg.forlagetpropell.no.

Ellers håper jeg at forlaget lykkes. Det trengs flere gode barnebøkerapper for iPad. Spesielt med norsk språk.
  5. Avlogget

mrborgen Blogger

Takk for info!

Enig i at det er manko på gode norske barnebøker på iPad. Om du ønsker, så kan du godt få noen promokoder til noen av appene våre?

Du kan jo se om det er noen du liker: http://bit.ly/VsttwP

Per
  6. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har ikke barn ... Men jeg skal tipse venner som har barn.
  7. Avlogget

Jacob Blogger

Guttungen på 5 måneder har overtatt ipaden min. Han vil ikke sove før han har fått se minst 10 sanger på youtube.

Del denne siden