1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Den store "hvordan få flere likes på min facebookside" tråden

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Picxx, 18 Jan 2011.

1. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg har jo en ganske liten blogg, og facebooksiden min har bare 78 "likes". Men det er ikke så verst med tanke på hvor "liten" bloggen min er, synes jeg. Det jeg gjorde var at jeg brukte facebook "som side", og suste rundt og kommenterte bilder o.l som andre hadde postet på andre sider som var relatert til det jeg skriver om (dyr). Hvis jeg poster linker eller bilder på disse sidene selv, gjør jeg det ofte mens jeg "bruker facebook som side", istedet for min egen personlige profil.

Jeg har hatt to konkurranser hvor folk kunne sende inn bilder enten pr mail, eller laste de opp til fb siden. Mange valgte fb siden, og da ble det noen flere :)
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

På en del nettaviser har man mulighet å kommentere artikler med sin Facebookprofil, men har du Facebooksider du driver kan du faktisk velge å kommentere som siden :D Så kommenterer du relevante artikler kan det faktisk hende att du får ett nytt medlem på siden din i ny og ne :)
  3. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Hvordan kommenterer man som siden? Må man logge seg ut av "seg" og inn som siden?
  4. Avlogget

teknolicious Blogger

Under der du skriver kommentaren kan du trykke "Endre", da kan du velge enten deg eller siden. Sånn kan jeg det ihvertfall
  5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Aha! Da må jeg bare finne noen artikler å kommentere! :D
  6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du har et valg "endre" klikker du på det så får du en nedtrekksmeny der du kan velge hvem du vil kommentere som.

Aha der hadde noen svart deg gitt...
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Å bruke bloggens FB når man kommenterer er en kjempegod ide. Flott tips.

Del denne siden