1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Data og IT Blogg om data og multimedia. Tekniske ting.

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Sindre Møllerhaug, 14 Sep 2015.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Denne sommeren laget jeg meg en ny blogg, for å skrive om mine tekniske dataferdigheter. Har de siste årene brent for å fortelle andre konkret om hva jeg kan mye om, men slitt med å finne folk som bryr seg eller er flinke nok fra før til å forstå hva jeg snakker om. For eksempel koble skriveren til et trådløst nettverk og hvordan man løser et problem med at den plutselig ikke er tilgjengelig lenger.

Hver måned har jeg blogget i en ny kategori og nå laget ei rekke med kategorier. Ser fram til å bruke de denne høsten og vinteren til å skrive om mine tekniske ferdigheter.

www.blogg.sindremollerhaug.no

Foreløpig går det tregt med statistikken, men folk leser bloggen. Nå prøver jeg ihvertfall å bygge denne opp når det passer. Som jeg erfarte med personlig blogg, det går veldig bra så lenge man gir god innsats over lengre tid.

Del denne siden