1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Tips Blogg begynner som hobby-virksomhet

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Sindre Møllerhaug, 22 Okt 2012.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

I oppstartfasen av en blogg er den en hobby-virksomhet. Forventning til høyt besøkstall er ikke å anbefale i oppstarten. Det går an å følge ivrig med på besøkstallet og få motivasjon av det, men det hjelper ikke å forvente av i løpet av ei uke har bloggen flere hundre lesere hver dag. Min blogg begynte i løpet av noen dager med 10 daglige besøk, men det var fordi mange venner begynte å følge den. Etterhvert slutter leserne å følge bloggen, besøkstallet kan stupe mot null. Men hold ut. Hvis det er gøy å skrive, så blir det gøy for andre å lese det. Dette har gitt meg så langt 20 daglige besøk og jeg begynte 12. september 2012. Ingenting å tjene på det, men det er godt nok for meg å kunne skrive om hvordan jeg har det.

Skal man få flere tusen daglige lesere til en blogg i løpet av et år, så er man heldig. Men det er om å engasjere leserne og prøve å holde til tema som bloggen handler om. Det er ikke alltid enkelt å få til.

Del denne siden