1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

BareBlogg.no - Nå med Blogg Feeds

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 14 Jan 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

3. Avlogget

Nettgründer Moderator

4. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ha lagt til rundt ~50 Feeds. Tror vi stopper der en stund. Jeg må se om det stabilt før vi går videre.

Jeg tenker spesielt på loadtime (som jeg er redd kan til tider bli for lang), og burned feeds (at scriptet ikke klarer å laste inn feeden).

Vi har aktivert Gzip, og det hadde stor effekt på loadtime av siden. Jeg vet at Super Cache får siden til å laste crazy fast, men har dårlig erfaring med at feedene ikke blir fornyet, samt at vi får en hel hær av burned feeds.

Hvis det er stemning for det, og hvis jeg ser at scriptet blir mye brukt, kan jeg utvide til det uendelige:cool:

For å få det til må vi kategorisere bloggene. Noe jeg er ganske keen på egentlig, men jeg gidder ikke å gjøre det før jeg ser at systemet blir brukt.

Det er forferdelig mye arbeid å legge inn en og en feed;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Siden er borte

Hmm... Det du ser etter er borte!
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

Sikkert fordi du bor så langt borte ;) Feeden kommer som et skudd hos meg ihvertfall.
  8. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Fremdeles borte for meg

9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Prøv å clear cachen....

Du får sikkert opp blogfeeds.bareblogg.no/blogs
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

11. Avlogget

bareblogg Grûnder

12. Avlogget

Nettgründer Moderator

Hvor ofte blir feeden oppdatert? Ser det siste innlegget til Picxx på Norske Plugins har ikke kommet med ennå.
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tok du en titt på browsershots?
    Alle browserne der fikk det samme som meg.
    Det er denne url'en? http://bareblogg.no/blogfeeds/
  15. Avlogget

Nettgründer Moderator

16. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ah! Da kom jeg riktig etterhvert jeg også da ;)
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Folkens bra jobba...

Hva synes dere om loadtime?

Skal vi lage kategorier og spre loaden eller er dette bra nok.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nope...er på mobilen.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bloggfeeds blir et satsingsområde her på BareBlogg.

For øyeblikket er tjenesten under en utvikling. Jeg har gjort en god del endringer som f.eks. satt opp forskjellige kategorier osv...regner med å ha alt er klart i løpet av kvelden;) Dette blir nice;)
  20. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Noen som kan gi en uvitende blogger en forklaring på hvilken nytte hun har av en slik blogfeed som dette?
    Må innrømme at jeg skjønner bæra, og knapt nok det.

Edit/tillegg
    Skjønner såpass at jeg sliter med å skjønne når ei side på forumet er slutt og ei ny begynner :mad: (Neida, er ikke sint, bare veldig forlegen og rødmende)
    For nå fant jeg den sida

Edit/tillegg 2
    Så at frk. Wulf lå langt nede på forsida og under kategorien personlig, og det har sikkert en fornuftig grunn?
    Blir sikkert bra, og det er trivelig å se at noen har ideer og setter dem ut i livet. Håper at jeg klarer å finne ut av hvordan den feedsida fungerer.

Del denne siden