1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

BareBlogg.no med artikkel database

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 2 Feb 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Om litt hvis alt går etter planen vil det bli implementert en artikkeldatabase her på BareBlogg.no.

Ser det er en del PR-kåte bloggere dere ute, som kunne tenkt seg det;)

Kommer tilbake med mer info
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

De er artikkel db`en oppe...

Sjekk den ut her -> Artikler

Kom med feedback. Det er mange mange muligheter med denne modulen.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oversettelse til Norsk står igjen. Kommer til å ta det innimellom. Håper på forståelse for det;)
  4. Avlogget

ChrisE n00b

Jeg syntes du er flink. Stå på, dette er bra!
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk ChrisE;) Trenger litt sånn innimellom øktene...

BB er stadig i utvikling, så det er alltid noe å ta tak i.

Ser faktisk at det er det jeg liker; å tilrettelegge verktøy for andre, å optimalisere, og forbedre noe;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

7. Avlogget

Flimsy n00b

Ser bra ut, et fint innslag. Skal få sendt inn noen artikler snart :)
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk for det.

Måtte dere bruke tjenesten heftig;)
  9. Avlogget

blue Blogger

10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nydelig Blue. Jeg har noe annet på "lager" som jeg tror kan passe deg og likesinnede perfekt.

Under fanen Reviews kan jeg sette opp en mal for hoteller, resturanter, reisemål osv.

Hadde du/dere vært interessert hvis jeg satt opp et slikt system?

Det er vilt med arbeid så jeg må vite om du/dere er interessert.

Hvis ja, hvilke kriterier ønsker du/dere vurdring på? Se hvordan de andre reviews er satt opp.
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

"BareBlogg" med reviews for hoteller, restauranter og reisemål?
    Hvorfor ikke forsøke å få aktivt det du allerede har satt opp nå istedet for å bruke en masse tid på å pøse inn enda flere nye funksjoner?
    Det er altså fint med en masse forskjellige funksjoner, men det er også noe som heter at man ser ikke skogen for bare trær. ;)
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Joda det kan nok hende det, men den modulen er jeg ikke ferdig med uansett;)
  13. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Skal du ha reviews for hoteller kan du jo starte BareHoteller ;)
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Foruten om å være et forum skal BB være en plass som tilrettelegger for at bloggerne kan eksponere bloggene sine.

Det er jo gjort hederlig forsøk på å få det til med, signatur, artikkeldb, bloggfeeds, lenkekatalog, CaRP feeds osv osv....

På den måten skal BB være en ressurs som er med på å drive bloggene deres fremover.

Altså, det er sikkert mange som blogger om reiser, resturanter, hoteller osv. Da kan det være et poeng for noen å skrive en review som ligger innenfor temaet til det en blogger om, og få litt cred for kunnskap, poste en link eller to osv, akkurat som noen synes en artikkeldb er givende;)

Slik tenker jeg...

Selve review modulen har jo overhode ingenting med blogging å gjøre in the first place, men kan bli det på en indirekte måte. Spørsmålet blir heller - er dere interessert i det;)
  15. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Syns du er flink jeg :)
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk for det... det er alltid rom forbedringer;)

Ser du har lagt inn en artikkel - flott!
  17. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Sendte inn 4 artikler til art.db'en jeg, men de ble aldri publisert.
    Var det noe galt med dem, eller kom de bort i utviklingen? :O
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Picxx,

Først, kanon av deg å poste i ADB:)

Så, de er godkjent nå... Jeg fikk ikke melding om nye artikler...

Det som er postet til nå synes jeg er såpass bra at vi prøver oss med autogodkjenning. Det er jo tross alt kun medlemmer som kan poste uansett;)

EDIT: Admin får melding om nye artikler.
  19. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Nice :)

Tror likevel du skal være obs! på dette med autogodkjenning.
    Kan etterhvert som databasen blir kjent bli mye rask som kommer ramlende inn.
    Men, den tid den sorg, ikke sant :D

Skal poste flere etterhvert...må bare få somlet meg til litt andre ting innimellom også.

En ting til ... du har ikke mulighet til å deaktivere signatur i art.db'en?
    Vet ikke med deg, men jeg synes det blir masse linker på slutten der hvis man først skal få et par linker i "om forfatter", så kommer signaturen.
    Signaturen drar vel også bort noe av oppmerksomheten til linkene i selve artiklen....
    Vet det er mulig å selv deaktivere signatur, men du tror ikke det ville vært smart å kjøre en liten "all off" akkurat der i art. db'en?
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Er Klar over det Picxx, men den tid den sorg;)

Ser jeg at det blir mye rælposting strammer vi inn, inntil da blir det et privilegium for medlemmer av BB.

Del denne siden