1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

BareBlogg.no er opprettet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 17 Nov 2010.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei,

Da er BareBlogg.no opprettet. Prat i vei!

\\Admin
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Er det mulig i "nye poster" funksjonen att en også kan få uleste poster? Om du forstår hva jeg mener?
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Godt spørsmål. Etter hva jeg husker blir nye uleste poster markert med et symbol eller farge i de aktuelle forumene.

"Ny poster" funksjonen dekke vel alle nye poster inntill 24t tror jeg.

Du kan abonnere på på tråder / forum også, og velge om du vil bli informert kun via forumet eller via epost.

Så har du jo den tradsjonelle RSS feed i tillegg.

Sitter på flyplassen atm.... skal til Oslo - julebord;)

Jeg skal sjekke om det er mulig å få til nå jeg kommer tilbake. Kan ikke love at den funskjonen kommer though.

---
    Sent from my iPad
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Heisann, jeg har dessverre ikke funnet en løsning på spørsmålet ditt. Et forslag et å bruke de nevnte metodene i sist post.
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ser ikke ut som det er mulig å legge inn avatar?
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Heisann,

Etter hva jeg kan se så er det i orden nå.

Gi en lyd når du har prøvd igjen.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det kom en feilmelding når Avatar ble lastet opp;

Denne er nå fikset.
  9. Avlogget

Nettgründer Moderator

10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fin fint....

BTW, er det noe du savner her på forumet, og/eller har du forslag til forbedring?
  11. Avlogget

Bjørn Johansen n00b

Teknisk virker forumet meget bra.. Det som trengs nå er massiv markedsføring.. Har dere lagt noen planer for det? Vil si at det er gjort en bra jobb med forumet til nå;-)
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Bjørn,

...og takk for det.

Jeg har ikke markedsført forumet noe mer enn litt posting her og der, men jeg er svært interessert i å høre om forskjellige metoder, som dere kan anbefale:)

Alle forslag vil bli mottatt med en STOR takk.
  13. Avlogget

Nettgründer Moderator

Facebook er jo en populær markedsførings-kanal, har det blitt opprettet en FB side for BB? Om ikke er vel det noe som bør gjøres, og det skal ikke være så vanskelig å få en del "Liker" om man allierer seg med flere "nettgrundere" og anbefaler siden rundt omkring.

Ellers så kan man oppfordre medlemmer her på forumet eller andre man kjenner til å skrive blogginnlegg om BareBlogg.no, være litt aktiv kanskje opp mot andre profilerte bloggere, kommentarer osv..
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Heisann,

ai ai, facebook skal bli... kommer til å opprette en side så snart det lar seg gjør.

Ellers likte jeg forslaget om at likesinnede promoterer BB.

Hele poenget er at BB skal være en ressurs for alle som driver med blogging samt tilstøtende emner.

Så, hvis noen føler at ånden kaller så hadde ihvertfall jeg satt utrolig stor pris om noen av dere gadd å spre budskapet om BB.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oki, har gleden av å melde at jeg har lagt inn et par "Post Search" kriterier, deriblant Tråder Uten Svar

Se "NAVBar" -> "Poster"

Del denne siden