1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

1 stk iPad2 16gb wifi + 3g er på vei til Sola

En tråd i 'Pauserommet' startet av bareblogg, 22 Apr 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ettersom jeg tilbringer store deler av min fritid på www, ser jeg på dette som en nødendighet. Ja, å oppgradere fra iPad til iPad2.

Verktøyet er halve jobben sier de, og akkurat det er jeg enig i.

iPad'en virker godt den, men jeg som alle andre vet at tid er penger, og kan man få gjort unna mer på samme tid, ja så er det penger spart - penger tjent.

Å følge med på at Adsense kontoen blir fylt opp til randen hver dag, krever mye av HW;)

Ser frem til denne oppgradreringen...4 uker lev.tid...det er lenge det...
  2. Avlogget

Bjørn Kenneth Muggerud n00b

Har foreløpig klart meg uten både Ipad og andre tablets....
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

Nettgründer Moderator

Bra artikkel Morten! Men hvordan er en slik nettfjøl til å skrive artikler, legge til bilder osv med?
  5. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Har greid meg helt uten både pads og mobildutter de siste syv årene. :D
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jo det er klart, for større jobber kommer man ikke utenom en stasjonær eller en laptop. Men slik jeg bruker iPad, passer den perfekt til noe mellom smartphone og stasjonær.

På det gjevne bruker jeg iPad til Epost, generell surfing, TapaTalk (for iPad er bare helt nydelig), og appene i linken over etc. Skriver ikke større artikler på iPad det blir fort stress;)
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

Bare vent til du får deg en skikkelig smartphone Picxx, da blir du nok solgt :p
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fikk nettopp iPhone4 av jobben, og har derfor lagt bort Galaxy S (Android). Må si jeg er mektig imponert over iPhone selv om jeg er litt Android fanboy;) Til mitt bruk er faktisk iPhone bedre...det hadde dere ikke hørt meg si for 1 år siden... iPhone og iPad bare virker. Med Android blir det fort litt krøll både her og der synes jeg...

[MENTION=16]Picxx[/MENTION], får du først fingrende i en skikkelig smartphone, skal jeg love deg at du blir "solgt"
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er vel et bevisst valg at jeg ikke gj;r meg tilgjengelig via forskjellige dupeditter 24 timer i døgnet.
    Når jeg sitter foran pc'en (som jeg ofte gjør) er det jobb.
    Tiden botre fra pc'en brukes til helt andre ting enn jobb, så har ikke behov for hvertken smart eller superglup mobil :D
  10. Avlogget

Bjørn Kenneth Muggerud n00b

Jeg kunne tenke meg Ipad som verktøy i møter, på seminarer og når jeg sitter ved håndballbanen og skal overføre bilder til database. Muligens også som et lesebrett når jeg skal lese lengre faglige ting.

Så det er ikke umulig jeg kommer til å skaffe meg en, men jeg ser vel på en Ipad som bare ekstra bagasje på mine reiser dessverre..

Del denne siden